Płaski brzuch w 30 dni?

Zgrabna sylwetka to wzorzec atrakcyjności zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Nic więc dziwnego w tym, że o płaskim brzuchu marzy tak wiele osób. Jak dojść do takiej formy? Co zrobić, by sprawić by nasz brzuch był „fit”.

30-dniowy plan na płaski brzuch

Czy możliwym jest osiągnięcie efektu płaskiego brzucha w ciągu 30 dni? Jak najbardziej. Oczywiście pod warunkiem, że Twoja nadwaga to kilka, a nie kilkanaście czy kilkadziesiąt kilogramów. W przypadku zbyt dużego nadmiaru zbędnych kilogramów niezbędny jest znacznie dłuższy okres czasu na dojście do optymalnej formy.

30-dni na… trening

To podstawowy element walki o nowy, płaski brzuch. Jesteś gotowa/y? Do dzieła.

Przede wszystkim podstawą Twojego treningu muszą być ćwiczenia aerobowe, czyli ogólnorozwojowy trening o średniej intensywności (60-70% tętna maksymalnego). Jego realizacją zajmiesz się cztery razy w tygodniu. Objętość jednej sesji treningowej powinna wynosić 45 minut. Wybór konkretnej formy jest dowolny – możesz pływać, biegać, jeździć na rowerze lub uczęszczać na aerobik. Pamiętaj jednak o odpowiedniej intensywności i objętości treningowej.

Uzupełnieniem treningu aerobowego będą ćwiczenia wzmacniające mieśnie brzucha, a wśród nich: brzuszki, skręty tułowia, wznosy nóg, spięcia. Trening tego typu trwać powinien około 20-25 minut i być realizowany 3 razy w tygodniu.

30 dni na… dietę

Równie ważnym elementemw  walce o płaski brzuch jest dieta. Jadłospis nie może być radykalny (tudzież głodówkowy), a zbilansowany i pełnowartościowy – zapewni on brak efektu jojo i odpowiednie samopoczucie podczas stosowania diety.

Dieta musi mieć charakter regularny – dotyczy to zarówno ilości, jak i pory konsumowania posiłków. Wszak, dzięki temu organizm ma możliwość dostosowania tempa i wydajności pracy układu trawiennego.

 

Reasumując – płaski brzuch w 30 dni to możliwe! Jednakże, aby osiągnąć wymarzony efekt musisz wykazać się ogromnym zaangażowaniem, samodyscypliną i odrobiną cierpliwości.

 

Post navigation

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *