3 sposoby na płaski brzuch

Posiadanie płaskiego brzucha to marzenie nie jednej kobiety i nie jednego mężczyzny. Niestety, złe nawyki żywieniowe i siedzący tryb życia to ograniczenie, które sprawia, że coraz mniej osób może pochwalić się zgrabnym, płaskim brzuchem.

Nie oznacza to jednak, że posiadania zgrabnej sylwetki jest czymś niemożliwym. Posiadając nawet kilkadziesiąt kilogramów nadwagi, masz szansę na zmianę. Jak tego dokonać? Co zrobić, by mieć płaski brzuch.

Po pierwsze: DIETA
Odżywianie to element absolutnie kluczowy. Musisz jeść nie tylko odpowiednio mniej, ale także zadbać o to, by robić to regularnie (o stałych porach). Co więcej, dieta musi być pełnowartościowa i odpowiednio zbilansowana.

Jadłospis możesz ułożyć w pojedynkę lub skorzystać z gotowców. Ewentualnie, zlecić można to dietetykowi.

Po drugie: TRENING
Chcesz spalić tkankę tłuszczową? Musisz generować zapotrzebowanie energetyczne. Pamiętaj, że trening musi być dłuższy niż kilkadziesiąt minut (dopiero po około 20 minutach rozpoczyna się proces czerpania energii z tkanki tłuszczowej).

Trening musisz realizować regularnie – do nawet 6 razy w tygodniu. Udział ćwiczeń na mięśnie brzucha powinien być minimalny. Zdecydowana większość treningu powinna mieć charakter ogólnorozwojowy. Trening powinien być realizowany przy intensywności równej około 60-70% max HR.

Po trzecie: SUPLEMENTACJA
Stosowanie suplementów diet to proces, który nie jest konieczny, ale jak najbardziej wskazany. Dobór odpowiednich preparatów wspomagających może zagwarantować wzrost efektywności odchudzania o kilkadziesiąt procent.

Przede wszystkim, suplementy należy wybierać w oparciu o opinie i recenzje innych użytkowników. Wszak, na rynku jest wiele preparatów, których skuteczność pozostawia naprawdę wiele do życzenia.

 

A Ty droga czytelniczko i czytelniku – jakie metody stosujesz? Co robisz, aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę? Czy powyższe sposoby w Twoim przypadku okazują się być dostatecznie skuteczne? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach pod tym artykułem.

Post navigation

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *